ONZE VISIE

In een wereld waarin onze smartphones steeds duurder worden en onze persoonlijke gegevens voornamelijk digitaal vindbaar zijn, is het belangrijk om maatregelen te nemen! Zodat jouw eigendommen veilig zijn! En dan bedoelen we niet een kluis meenemen, slimme oplossingen die veilig én toch comfortabel zijn. Slimme accessoires om jouw leven veiliger te maken.

Ontdek de wereld van Safekeepers.

WIE ZIJN WIJ?

De mensen achter Safekeepers zetten zich elke dag met volle tevredenheid in op het gebied van ontwerp, product optimalisatie, aftersales en tijdige verzending van onze producten. Wij stellen hoge kwaliteit aan onze producten en communicatie met klanten, zodat u naar alle tevredenheid uw bestelling kunt doen.

FREQUENTLY ASKED QUESTIONS

U bent niet tevreden wat nu?

Wij vinden het erg vervelend dat u niet tevreden bent over onze producten of diensten, we zijn echter altijd bereid om problemen die u ervaart op te lossen.

Email: info(a)safekeepers.nl
Telefoon: +31 (0)314 74 50 44

Wij streven ernaar om uw vragen zo snel als mogelijk te beantwoorden, ook zijn wij 5 dagen per week telefonisch bereikbaar.

Ik wil mijn product graag retour sturen, wat nu?

Stuur uw producten in degelijke verpakking en voldoende gefrankeerd naar ons terug. Voor optimale afhandeling vragen wij u om een kopie factuur of ordernummer mee te sturen. Het ordernummer begint vaak met een hashtag (#) en word nadrukkelijk vermeld bij uw bestelling.

Safekeepers Retouren
Ulenpasweg 2F-1
7042 GB ‘s-Heerenberg
Nederland

Welke eisen stellen wij aan een retourzending?

Als Nederlandse consument kunt u zich beroepen op de wet koop op afstand, hierdoor heeft u de mogelijkheid het product te bekijken. Mocht u toch niet tevreden zijn kunt u het product binnen 14 dagen retour sturen en ontvangt u het geld met 10 dagen terug op uw rekening.

Stuur uw producten in degelijke verpakking en voldoende gefrankeerd naar ons terug. Voor optimale afhandeling vragen wij u om een kopie factuur of ordernummer mee te sturen. Het ordernummer begint vaak met een hashtag (#) en word nadrukkelijk vermeld bij uw bestelling.

Hoelang duurt het voordat mijn retour verwerkt wordt?

Wij rekenen 10 dagen voor het terugstorten van een bedrag, hierbij houden we rekening met de tijd die het pakket nodig heeft om bij ons magazijn binnen te komen en de termijn die banken onderling nodig hebben betalingen te verwerken.

Kan ik een gebruikt artikel retourneren?

Het antwoord is nee, het te retourneren artikel dient in originele staat te zijn zoals het ook naar u verzonden is. Wanneer het product gebruikt is kunnen wij het daarom niet terug nemen.

Mijn product is beschadigd of defect geraakt wat nu?

Wij stellen hoge eisen aan de kwaliteit van onze producten en communicatie naar onze klanten, echter wil het weleens voorkomen dat een besteld product toch defect raakt. Wij geven daarom 1 jaar volledige garantie op productiefouten.